جوزي ديوث وسايب حمايا ينيكني قصص سكس المحارم

  انا مني ٢٧ سنة اتجوزت من ٤ سنين ومارست مع جوزي ياسر كل انواع النيك والشذوذ اللي بنشوفها في افلام السكس واقصد بالشذوذ هنا نيك الطيز اللي عودني عليه والمص واللحس اللي بنمارسهم مع كل نيكه ...وكان هاني بيحكي لي انه كان بيمارس زنا المحارم مع اخته الكبيرة وهو لسه بالغ وانا احب اخليه يحكي لي تفاصيل نيكه مع اخته علشان بهيج اوي وبانزل كام مرة وهو بيحكي لي ازاي كان وهو صغير بينام جنب اخته وكان يحب يدخل براسه تحت اللحاف ويشلحها علشان يشم ريحة طيزها وكسها وبقي يحط صباعه علي كسها ويحس انه مبلول واخته عامله نفسها نايمه ومبسوطه من لعبه فيها...لحد ما يوم كانوا لوحدهم بيذاكروا لقاها وهي نايمه علي بطنها بتقرا الكتاب شلحت قميص النوم ونزلت اللباس من علي طيزها ..ويقوللي هو شاف منظرها اتجنن وقام يبوس في طيزها وطلع زبره وابتدي يدعكه علي كسها وهي تقوله من بره بس مع الوقت عرف انها مفتوحه وبتتناك بره وبقت تسيبه يدخل زبره وينزلهم في كسها لانها عامله حسابها....وكان جوزي بيحكي لي ان اكتر حاجه بتهيجه لما بيفتكر نيكه لاخته لان زنا المحارم فيه متعه غريبه وكنت باقول له نفسي كنت امارس زنا المحارم واعرف طعمه .. وب...

زياره لبيت خالي اللي من زمان ما شوفتوش قصص سكس

 خالي أحمد بقالي كتير ما زرتهوش راجل كبير في السن ومراته ست مهته بنفسها جدا

هي شبه Samantha 38G ودي ممثلة افلام سكس علشان تتخيلوا هو متجوز مره
جامده ازاي... بزاز حجمهم رهيب وطياز كبيره جدا عندهم بنت واحده مياده أو ميو
زي ما بينادوها هي وامها شراميط من الاصلي
في يوم قابلت خالي في الشارع سلم عليا وقالي تعالى اتعشى معايا
انا اعتزرت له وقولت له وقت تاني قال لا عايزك في موضوع مهم
المهم طلعت معاه ع بيته وطلعت شقته وهناك ميو و مرات خالي سهام كانوا لابسين
قمصان نوم تهيج الحجر قعدت معاهم وقعدنا نتكلم و دخلوا جوز الشراميط
يعملوا العشاء وخالي قعد يقولي انه خايف على بنته وان كلام الناس عليها كتر اوي
وعايز يجوزها... انا قولت له الناس طول عمرها مش سايبه حد في حالة
وان بنته اي راجل يتمناها... جهز الاكل وقعدت جنب ميو والبت شرموطة الكل عارف.
في العيلة قعدت تحسس على زبري واحنا قاعدين وتتكلم عادي كان مفيش حاجة
خلصت اكل وانا زبري باين هيفشخ البنطلون
دخلت الحمام اغسل ايدي
وخرجت لقيت خالي ومراته دخلوا الاوضه وانا مع الشرموطة لوحدنا
قولت لها امك وابوكي فين يا بت
قالت بمحن دخلوا يقصوا سهرة ما تيجي افرجك اوضتي
دخلت الاوضه راحت قايله بلبونه كده ايه رايك في الاوضه
مقدرتش امسك نفسي ولقيت نفسي بحضنها وبنبوس بعض
احنا الاتنين هايجين وفي ثواني كنا ملط شافت زبري عضت شفايفها جامد وقالت
بتاعك حلو اوي عايزه ادوقه وقعدت تمص فيه وراحت قايله ده صاروخ ياللا بقى حطه
في طيزي دخلته دخل في ثواني وبدأت انيكها في طيزها الكبيره
وهي هتموت تحت مني جبتهم في طيزها قالت اهههه غرقت طيزي يا هيما
تعالى بقى علشان كسي جعان لزبرك عايزاك تفشخ كسي وراحت مسكت زبري
وقعدت تهيجه لغاية ما قام تاني ودخلته كسها طلعت مفتوحة جبتهم في كسها
هي بتتمحن ايوه انا شرموطة وعايزه إتناك نيكني افشخني عايزه أتناك يخرب بيت
زبك ده قطع كسي خرجنا بعد الماتش ده قالت لي تعالى نكمل معاهم
دخلنا اوضة خالي اللي كان بيرزع في كس مراته وهي بتقول اههه هموت مش كده
شافونا قالوا ايه عايزين حفله
طبعا وافقت ومرات خالي قالت تعالى انت يا هيما اجرب زبرك
خالي قال لميو تعالى ده انتي شرموطة عن أمك
دخلته في كس مرات خالي وخالي بينيك بنته بس بصراحه طلعت شرموطة عن بنتها
جبتهم شلال في كسها وهي بتقول انتم عيلة كلها بتنيك جامد احخخ خخخخخ كسي
اتفشخ يا معرصين دخل خالي في الموضوع ودخله في طيز مراته ويقينا بنيكها احنا الاتنين
انا في كسها وهو في طيزها وبعدها قالت ميو انا عايزه زيها
دخلته في طيزها وخالي في كسها وبعد مده غرقناها بابنا
خلصنا وقعدنا واتفقنا اني اخطب الشرموطة ميو وانيكها هي وامها لو حبيت
وخالي موافق عادي لأنه بيحب يشوف مراته بتتناك وبيحب كس بنته الشرموطة يصبره

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كيف ناكني ابني قصص سكس المحارم

قصتى مع زوج ابنتى قصص سكس المحارم

جوزي ديوث وسايب حمايا ينيكني قصص سكس المحارم