المشاركات

عرض المشاركات من أبريل, 2021

جوزي ديوث وسايب حمايا ينيكني قصص سكس المحارم

  انا مني ٢٧ سنة اتجوزت من ٤ سنين ومارست مع جوزي ياسر كل انواع النيك والشذوذ اللي بنشوفها في افلام السكس واقصد بالشذوذ هنا نيك الطيز اللي عودني عليه والمص واللحس اللي بنمارسهم مع كل نيكه ...وكان هاني بيحكي لي انه كان بيمارس زنا المحارم مع اخته الكبيرة وهو لسه بالغ وانا احب اخليه يحكي لي تفاصيل نيكه مع اخته علشان بهيج اوي وبانزل كام مرة وهو بيحكي لي ازاي كان وهو صغير بينام جنب اخته وكان يحب يدخل براسه تحت اللحاف ويشلحها علشان يشم ريحة طيزها وكسها وبقي يحط صباعه علي كسها ويحس انه مبلول واخته عامله نفسها نايمه ومبسوطه من لعبه فيها...لحد ما يوم كانوا لوحدهم بيذاكروا لقاها وهي نايمه علي بطنها بتقرا الكتاب شلحت قميص النوم ونزلت اللباس من علي طيزها ..ويقوللي هو شاف منظرها اتجنن وقام يبوس في طيزها وطلع زبره وابتدي يدعكه علي كسها وهي تقوله من بره بس مع الوقت عرف انها مفتوحه وبتتناك بره وبقت تسيبه يدخل زبره وينزلهم في كسها لانها عامله حسابها....وكان جوزي بيحكي لي ان اكتر حاجه بتهيجه لما بيفتكر نيكه لاخته لان زنا المحارم فيه متعه غريبه وكنت باقول له نفسي كنت امارس زنا المحارم واعرف طعمه .. وب...

قصتى مع زوجى السالب البنوتى قصص سكس عربي

  وانا فى سن 29 سنه ابلغنى والدى ان فيه عريس كلمه عنى وجاى الليله هو واهله يشوفونى كنت متلهفه امتى ييجى المغرب واشوفه واتمنيت اعجبه لان العمر بيفوت وده فرصه لازم اتمسك بيها ..كان عندى كام سؤال عاوزه اتكلم مع بابا بس انكسفت اتكلم مع بابا وقلت لسه بدرى ولما ييجوا ح اعرف رتبت امورى ونظمت الكراسى وغيرت الستائر وفرشت سجاد وعطرت المكان ولبست واستعديت وكل الجرس ما يرن اجرى وافتح مره اخويا ومره جارتنا عاوزه حاجه ..كنت متلهفه بجد شويه والجرس دق ما قمتش فتحت ..تعبت من الفتح قام بابا فتح وسمعته بيرحب بيهم شرفتونى واهلا وسهلا ..عريسى المنتظر جاء مع اهله يطلبون ايدى..فرحت جدا بقى اهتيالى ادخل عليهم واخده بالحضن واقول موافقه يا بابا ..جاء ابى واخبرنى بوصول المحروس وقالى هاتى حاجه ساقعه وقدميها للعريس ..كنت مجهزه كل حاجه اخدت الصينيه وعليها اكواب ودخلت قام شاب ومسك منى الصينيه واخدها وبص ليا بعينه زغللتنى عينه قعدت قصاده وهو لف على الموجودين ووزع عليهم المشروب وانا اختلس النظر : بابا ووالده واخته وهو وانا ..ايوه هو ده العريس شاب 23 سنه يعنى اصغر منى ب 7 سنوات ومالوا هو انا طايله انا موظفه وهو لسه...

سارة الكيرفي المثالية و أصول الشغل محبة بعد عداوة قصص سكس عربي

  في يوم من الايام وصل لمكتبنا قرار أن فيه بنت هتتحول وتشتغل في مكتبنا مكان واحد صاحبي وطبعاً كنت متضايق أن صاحبي ده هيمشي وبسيب المكتب وفعلا راح صاحبي للمكتب التاني مكنتش طايق اللي جاي مكانه ايا كان بس قولت نشوف يمكن تكون بنت كويسة وصاحبي هيفضل معايا ووصلت سارة البنوته الجدية بنت بجسم كيرفي فتاك ملوش حل تخليك تريل عليها وش زبرك يقوم من مشيتها قدامك بيضاء جداً و محجبة ومسمسمة و لابسة نظاره شمس مخلياها نار دخلت كانت لابسه بنطلون اسود لامم طيزها الكبيرة بالعافيه و لابسة قميص ابيض مش ملاحق على الملبن اللي ملفوف حواليه ...دخلت اتعرفت على المكتب و عرفت انها مخطوبة مدير المكتب كلفني اني اكون معاها واعرفها أصول الشغل ... وفعلاً بدأت أتكلم معاها واخد وادي في الكلام وهي شكلها بنت فرفوشة وتحب تدلع كتير و بدأت اعلمها لمدة أسبوعين وهي شاطرة و اتعلمت بسرعة وفي يوم كنا بتتكلم عن لبس البنات وبصراحه اتفاجئت برأيها هي مع تحرر البنت في لبسها طالما تقدر توقف اي راجل عند حده وتدافع عن نفسها وكمان إن البنت لازم تلبس اللبس اللي يعجبها مهما كان لبسها ملفت أو متحرر ...رغم كده كنت ضدها في المناقشة وده خلان...

عطش سهام وزبرى قصص سكس عربي

  النهاردا الصبح .. الساعة 7 ونصف  سمعت حد بيخبط على باب البيت عندنا وبيرن الجرس  وكانت امى وابويا برا البيت واخويا نايم عشان سهران طول الليل  وانا اللى نزلت فتحت باب البيت عشان اشوف مين  فلقيت قدامى بنتين تقريباً فى سن متقارب " 23 او 25 سنة "  واحدة منهم واقفة قدام باب البيت على طول وهى اللى رنت الجرس  والتانية واقفة فى نص الشارع بعيد عن البيت  فلما فتحت شفتهم الاتنين واتفاجئت ومكنتش عارف دول مين  المهم اول ما عينى جت على البنت اللى واقفة قدام الباب على طول  تنحت فى وشها اوى .. كان وشها كبير بطريقة ملفتة وكمان مدور اوى  انا لما شفت كدا تنحت ولفيت عنيا الاتنين فى كل تفاصيل وشها  وهى خدت بالها وتنحت فى وشى انا كمان  وكانت عنيها بتقول انها فرحانة ان وشها عجبنى اوى كدا  وابتسمت ليا ابتسامة خفيفة ودارتها بسرعة  حسيت انها ممكن تتجاوب معايا طالما فيه قبول واضح  المهم بسرعة انا اتكلمت وسألتها انتى مين ؟  قالت اسمها " سهام " وسألتنى على امى  وقالت ان فيه واحدة ست كبيرة جارتها بعتتها لامى  عشان امى بتش...

جاري الخمسيني ناكني قصص سكس عربي

  انا سليمى وعمري 40 سنة مطلقة منذ 10سنوات سمراء البشرة و مربربته... عيوني عسلية و شعري مائل الى السواد.....كان لنا جار 50 سنة مطلق كذلك اسمر البشرة جثيث القامة...يسكن في الشقة المقابلة لنا... يبادلني تحية الصباح كل يوم وبابتسامة ليست عادية وله في خديه غمازتان قاتلتان لم تسلم منهما عيناي وتعلقت عيناي بهاتين الغمازتين بشكل جنوني لم تفارق مخيلتي ولو للحظة بعد اللقاء الصباحي..فقررت ان ادعوه الى وجبة عشاء ولقاء حقيقيفي شقتي... لم يبد اعتراضا بل تقبلها بكل ممنونية... دق جرس اب الشقة فلبست الروب على الملابس الخفيفة التي كنت قد استعدت لها بها لهذه اللحظة... هو ::مساؤكم خير وبركة انا : يامساء الهنا و العز هو: كيف الحال؟ انا:: الحمدلله انا بخير و انت... وظللنا نتجاذب اطراف الحديث حتى ذكرني بما نسيت من فرط شدة اشتياقي الى لقياه و التمتع بالنظر الى خديه الجميلتين... حتى قال لي:: هل نظل هكذا واقفين بباب الشقة؟ انا:: العفو العفو استاذ معاذ اتفضل ادخل اجلسته في الصالة على كنبة فارهة راقية ورحت الى المطبخ لاحضار العصير و الكعك له.....وقلت له:: الان هاي تصبيرة لحين تجهيز العشاء قدمت له العصير و ال...

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كيف ناكني ابني قصص سكس المحارم

قصتى مع زوج ابنتى قصص سكس المحارم

جوزي ديوث وسايب حمايا ينيكني قصص سكس المحارم