جوزي ديوث وسايب حمايا ينيكني قصص سكس المحارم

  انا مني ٢٧ سنة اتجوزت من ٤ سنين ومارست مع جوزي ياسر كل انواع النيك والشذوذ اللي بنشوفها في افلام السكس واقصد بالشذوذ هنا نيك الطيز اللي عودني عليه والمص واللحس اللي بنمارسهم مع كل نيكه ...وكان هاني بيحكي لي انه كان بيمارس زنا المحارم مع اخته الكبيرة وهو لسه بالغ وانا احب اخليه يحكي لي تفاصيل نيكه مع اخته علشان بهيج اوي وبانزل كام مرة وهو بيحكي لي ازاي كان وهو صغير بينام جنب اخته وكان يحب يدخل براسه تحت اللحاف ويشلحها علشان يشم ريحة طيزها وكسها وبقي يحط صباعه علي كسها ويحس انه مبلول واخته عامله نفسها نايمه ومبسوطه من لعبه فيها...لحد ما يوم كانوا لوحدهم بيذاكروا لقاها وهي نايمه علي بطنها بتقرا الكتاب شلحت قميص النوم ونزلت اللباس من علي طيزها ..ويقوللي هو شاف منظرها اتجنن وقام يبوس في طيزها وطلع زبره وابتدي يدعكه علي كسها وهي تقوله من بره بس مع الوقت عرف انها مفتوحه وبتتناك بره وبقت تسيبه يدخل زبره وينزلهم في كسها لانها عامله حسابها....وكان جوزي بيحكي لي ان اكتر حاجه بتهيجه لما بيفتكر نيكه لاخته لان زنا المحارم فيه متعه غريبه وكنت باقول له نفسي كنت امارس زنا المحارم واعرف طعمه .. وب...

صديقى بالعمل واحلى متعة قصص سكس

اهلا اصدقائى
حبيت احكيلكم عن تجربتى مع الجنس
فى البداية احب اعرفكم بنفسى
م عندى 45 سنة من الغردقة وبشتغل مرشدة سياحية متجوزة وعندى بنتين
حكايتى بدأت من حوالى 10 سنين مع شاب اسمه كريم هو اصغر منى ب 10 سنين
وكان قريب صاحب الشركة وجابة يشتغل معايا عشان اعلمه ومرت الايام وكريم اتجوز
لكن جوازة ماستمرش اكتر من شهرين وانفصل عن زوجته واصبح كريم فى حالة مزاجية وحشة اوى
وانا فى الوقت دة كنت بعيش حالة فراغ عاطفى بسبب انشغال جوزى عنى وبدانا نقرب من بعض انا وكريم
حكالى عن مراته وعن سبب الانفصال وان هو ملحقش يعيش حياتة وانا حاولت اواسيه
وبدات علاقتنا تبقى اقوى مع مرور الوقت وبحكم تواجدنا مع بعض باستمرار فى مصر وبرة مصر
وبدا يهزر معايا وناخد على بعض اوى لدرجة انة كان ممكن يلمس جسمى ويحط ايدة على كتفى
ويمسكنى من وسطى ولما بنكون مع بعض فى البحر بيشلنى ويضربنى على جسمى وطبعا علاقتنا بتزيد
كل يوم عن التانى ووصل الهزار بينا انه بقى يضربنى على طيزى واحنا فى البحر وفضلنا على كدة فترة
لحد ما جة اليوم وسافرنا لبنان ونزلنا البحر وطبعا فى اليوم دة زود موضوع الضرب ع الطيز دة اوى
وكان فية بنات لابسين مايوهات فتلة قالى عارفة المايوة دة هيكون يجنن فيكى اية رايك تجيبى واحد
رفضت طبعا لكن بالليل نزلنا ولاقيتة دخل محل وطلب مايوة فتلة على مقاسى وجبنا واحد
وصمم انى البسة وانا وافقت وفى اليوم دة هرالى طيزى من كتر الضرب قولتله انت جايبه عشان تضربنى
قالى اعملك اية هى اللى حلوة وعاوزة تتضرب ضحكت وقولتله بطل سفالة خليك محترم قالى طب اية رايك
اعملك صن بلوك ( مساج ) قولتله انت هتهزر قالى عادى محدش هنا يعرفنا يلا يلا وانا وافقت وكانى كنت بستنى
اليوم دة جاب كريم الشمس بتاعى وانا نمت على بطنى وهو بدا يدهن جسمى وانا كنت هتجنن من الشهوة
وبدا يدهن فخادى ويركز عليها وعلى طيزى ولاقيتة دخل ايدة بين فلقتين طيزى وفجاه لاقيتة بيدخل صباعة
جوة فتحة طيزى بقولة بتعمل اية قالى متخافيش دى بتشيل الطاقة السلبية من الجسم وسيبتة يدخل صباعة
جوة وبدا يدخل ويطلع وانا اهات عليت وهو بدأ يدخل صباعين وانا بصوت واطلع اهات ولاقية بدأ ينزل على كسى
ويفرك فية ويلعب فى البظر وانا مبقتش قادرة اتكلم ورحت فى دنيا تانية وفضل يلعب فى كسى وطيزى وانا اتأوة
ونزلت لبنى فى ايدة مرتين .
وبعد كدة قولتلة كفاية الليل قرب قالى يلا نروح الفندق ورحنا فعلا الفندق وقالى تعالى اوضتى نكمل مساج وانا رحت معاة
واول ما دخلنا لاقيتة مسكنى واكل شفايفى بين شفايفة وهمس فى ودنى وقالى قوليلى نكنى
قولتله نكنى انا تعبانة ع الاخر.


تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

كيف ناكني ابني قصص سكس المحارم

قصتى مع زوج ابنتى قصص سكس المحارم

جوزي ديوث وسايب حمايا ينيكني قصص سكس المحارم